lör, mån y gekås

Jag har vart lite dålig på att uppdatera men jag ska försöka komma igång och bli bättre.
Dem senaste dagarna har jag umgåtts mycket med klassisar. I lördags var vi hos erika och åt god mat och hade det trevlig och igår var vi hemma hos clara. Alltid lika kul varje gång :D
Tyvärr har jag inga bilder för jag har ingen bra kamera. Jag måste fixa någon snart...eller så lånar jag mandas. Jag är nämligen bra på att låna saker x)
Nu sitter jag och äter en macka och dricker pepsi som jag egentligen skulle ätit som mellanmål på gekås. Förut var jag alltså på gekås med familjen och shoppade. Köpte bland annat en plånbok, väska, underkläder, t-skirt, oversize kofta, spray mm.
Trevlig dag.
P.S jag åt nästan en hel kebabtallrik :O Det var bara några pommes kvar....Och grönskerna, men dem räknas inte som mat..X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0