Ny näspiercing från allum

Idag har det vart en ännu tråkig dag på redaktionen... jag fick verkligen inte gjort nånting. Satt för det mesta framför facebook och spelade spel xD Men det gjorde väl typ halva klassen!

Efter skolan åkte jag och Manda in till stan och hon hittade en väldans massa saker medans jag lekte fattig.... eller stryk lekte. Jag känner mig grymt handikappad utan pengar och jag hatar när jag inte kan köpa nåt jag vill ha. Men det är ju bara 7 dagar kvar till studiebidraget kommer :D

Jag fick trots allt köpt en sak. En näspiercing :) Inget speciellt utan bara en liten silverkula. Köper man på glitter ska man aldrig köpa en med en diamant i för dem trillar ut hur lätt som helst. Men en silverkula funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0