som vilken dag som helst..

Jag måste säga att jag blir tyvärr inte bättre på word challenge på Facebook. Det ligger inte i min natur att kunna mixa ihop bokstäver som inte är där dem ska vara. Men jag är bra på geo challenge så det är kul att köra :D

Nu får jag sluta tänka på Facebook och hitta på något annat. Kan meddela att jag blev glad när jag såg i tidnigen att det var lika många kvinnor som män som var chef över Sveriges största banker. Ett skutt för det och ett skutt för jämnställdhet!

Kan också meddela att dagen i sig har vart likadan och lika tråkig som vilken annan skoldag som helst. Då är det ju bra att man har sina goa klasskamrater som gör det hela mycket roligare.



(bild från när vi gick i 1:an och byggde pyramid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0