jobbig dag

Fan vilken jobbig dag!
Direkt när jag börjat gå till bussen ville jag bara vända om och gå och lägga mig igen.
Men det gjorde jag inte för jag är duktig och går till skolan.
Jag har genomlidit naturkunskap, matte och engelska! Och ingen av lektionerna har vart roliga.

Men nu har jag vart hemma och sovit och blivit på lite bättre humör.
Såg även på inför ESC och tycker att Finland äger allt och alla! sen längtar jag verkligen tills det kommer på tv:n för då ska jag och sarah ha shlagerkväll! whoo :D kanske låter lite nördigt men det ska bli kul!

Jag känner att jag inte orkar med skolan längre och jag vill bara att det ska ta slut! Mina betyg rasar och jag orkar inte mer plugg! Okej nu blir allt väldigt emo men jag orkar inte skolan!

(gu vad tråkiga inlägg jag skriver nu)

____________________________________________________________
Du är så jäkla jobbig! Jag orkar inte med dig längre...
Och kan du vara snäll och hålla käften!!!
Jävla BITCH!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet för jag orkar inte plugga.
Har ni sett hur mycket det åskar och blixtrar ute?

Ha det bra :)
Puss
Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så duktig carro! & dt verkar som att alla e typ sjukt skoltrötta just nu faktiskt, inte minst jag. Orkar inte plugga. Haha, men snart, snart e dt sommarlov! :D Eller, ja. haha. Vi kan ju trösta oss med att denna skolveckan bara har 4 dagar iaf och dt snart har gått halva! JIPPIE!

& JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D ESC! Läääängtar så mkt till vi ska ha schlagerkväll, så töntigt men sååå kul! HEJA NORGE!!! :) Vi kan ha cut-kväll oxå, kan komba esc, cut & tjejfilmskväll. För jag e oxå emo nu. hata allt typ. haha, shit vad jag gnäller & vad långt jag skriver. bäst för dig att du läser allt nu! Ha de! :)

2009-04-28 @ 09:14:56
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0