Jag mår bra!

Jag mår bra!
Konstigt nog...
Igår var det i alla fall fest i sjövik där Amanda hade sin 18-års fest. Liite öde men det var mysigt.
Först och främst ska jag nog be om ursäkt om jag var jobbig eller dum igår...men det bara blev så.
 
Jag träffade kajsa och sarah först och så gjorde vi i ordning oss och tog tåget med jenny och Elin vid sju nån gång. Det var lite jobbigt att komma till sjövik men väl där var det sjukt roligt. Jag orkar inte skriva om allt som hände (delvis också för att jag inte minns) men det var väl något jag ångra,  och ganska mycket som blev pinsamt. Bland annat att jag gick och sa till alla att jag pissa i skogen xD Men man ska inte ångra för man kan ändå inte göra nåt åt det.
Tyvärr blev det slagsmål på kvällen och det var ju jätte tråkigt men innan var det i alla fall skit kul!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha kissa i skogen ;)

2009-04-19 @ 11:28:07
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Sofia

det var verryyyy funnnnnyyy!!!

2009-04-19 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0