______________________________________

PINSAMT.....

Hahaha förut idag så ringde min lillasyster!
Så här löd det...


Lillasyster-Hej, någon där hemma hade ringt.
Jag- Nej..Det är bara jag hemma och jag har inte ringt..
Lillasyster-Nähä..då var det inget..eller jo! Jag och pappa såg johan palm förut!
Jag-(snabbt skrik) VAAAA?!?!?!?!
Lillasyster- Aa, han stod typ vid lisebergsbanan..
Jag-HAHAHHAHAHAHAHAAHAHA!
Lillasyster-Vad skrattar du åt?
Jag- HAHAHAHAHAHA!
Lillasyster- Aja... hej då!


HAHAHA jag kunde inte sluta skratta åt min reaktion x)
När jag insåg hur töntig jag lät när jag skrek "VA?!?!" så sjukt snabbt så fick jag en skrattattack!
HAHAHA vilken tönt jag är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0