Filmanalys twice this week

Jag trodde inte att en filmanalys skulle vara såhär jobbig!!! Och sen att jag måste göra det imorgon igen är ju en jätte hemsk tanke. Jag har suttit framför tv & datorn sen klockan tre typ och jag sitter fortfarande här och skriver flera sidor. Och andledningen till att jag måste göra en imorgon också är för att jag har Filmkunskap som IV-val och sen har vi också filmkunskap i svenskan samtidigt. Och dem har lyckas pricka likadana uppgifter samtidigt! Synd bara att det inte var samma filmer.
Men jag började i alla fall med den riktiga filmkunskapen och såg Pineapple express idag. Skitkul film! Men jag kunde inte njuta av den för jag var tvungen att analysera allt som hände. Men den var i alla fall kul så den tycker jag att man ska se :)
Jag ska försöka skriva klart analysen så jag kan börja med The Rock imorgon :)
Så so long, kin kong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0