Why?

Varför???
Jag gillar inte att vara sjuk....Det är släktkalas där nere och jag ligger uppe i AC & pappas rum. Jag vill ju inte smitta nån så jag är fast här med min dator och en widescreen TV... Lite gött är det :)  Sen har jag min hermana, Alexandra som kommer upp lite dåd och då med mat till mig, Nu sitter jag och äter min macka och surplar i mig lite cola (cola in my<3 ) Fast jag skulle hällre vara där nere med konstiga släkten :D Vi hade kalas igår också och då mådde jag bra, Men nu ligger jag här med 39 graders feber och vet inte riktigt vad jag skriver. Förhoppningsvis kommer alexandra upp med hela godisskålen sen :D

P.S jag har sprungit 2 gånger denna veckan och gått 2, 1 timmas promenader :) Bra tränat av mig :)
hehehe

Kommentarer
Postat av: sarah

Krya på diig <3 :)

2009-03-26 @ 17:29:24
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0