uppskatta tíden att platta håret :)

Skönt med helg!
Jag ska nog verkligen bara slappa den helgen och ta hand om mig själv :)
Kanske låter lite själviskt men när man går på jobbet i jobb kläder, fult hår, inget smink så har jag märkt att jag verkligen uppskattar att få sitta att platta mitt hår. Det låter säkert jätte konstigt men jag kände mig så glad när jag kom hem från jobbet och gjorde i ordning håret  :)

I alla fall så satt jag mandel och jb igår och platta håret och gjorde i ordning det lite. Sen kolla vi lite film och så...

ha det gött Hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Ska du göra nått roligt idag?

Ha en fin dag.

2008-08-09 @ 09:54:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Frida J

Förut så plattade ja håret varje dag i ett år, och herregud vad slitet de var när min frisör skulle klippa de. :S

2008-08-09 @ 09:57:33
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0