IPhone

Jag är helt kär i en mobil som jag vill ha! Men jag ska inte köpa en ny för

1. Jag har inga pengar
2. Jag har en Mobil
3. Mobilen funkar


Fast jag vill ha mobilen så mycket. Jag blir bara helt förundrad av att kolla på den.
Jag har ju sommarjobb så jag kan ju köpa den, men jag vill ha andra saker också.


Den har verkligen allt! Jag tror dock inte att den släppts i sverige än men jag får väl se när den kommer. Fast Alex ska till Usa i Juli och den kosta bara 400 dollar.... Nä jag har inga pengar även om det inte blir så mycket i svenska pengar..... Men när jag kollar på allt den har och allt man kan göra med den så blir jag bara WOW :O....

Kommentarer
Postat av: Lisa tenfält

Vi kanske åker till USA i år så jag tror Johan ska köpa en sån ;P

2008-06-05 @ 22:15:31
Postat av: Lisa tenfält

Vi kanske åker till USA i år så jag tror Johan ska köpa en sån ;P

2008-06-05 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0