2008

Orka nyår
Och orka ett nytt år som kanske blir en besvikelse
Allt går så fort nu och det kändes som att det var 2007 igår...
Allt har gått så fort

De saker som jag kommer komma ihåg från 2008 är i alla fall några.
2008 för mig har vart okej. Vissa saker kunde vart bättre men de bra sakerna är jag jätte glad för att de hände.
Minnen från 2008
Januari: Jag test startade denna blogg och jag fortsatte
Februari: Jag vann Rut mfl tävling, Get wet
Mars:?
April: ?
Maj:?
Juni: Sommarlov, Nääs med tjejorna, Viktor kom, potatisfestivalen,
Juli: Brusspringsteen på bergen med kompizzzar, EMD med sarah, Jag och erika beställer mcfly biljetter, Kårholmen med kajsa och erika
Augusti: Sommarjobba (jag hade världskul även om jag var tvungen att jobba), Klädesholmen med tjejorna, Börjar 2:an på gymnasiet
September: Klassresa till björkö, Flytta ut till min stuga
Oktober: Sthlm med sofia för att se Simple plan
November: Jag fyller 17 år, blir brunett, åkte till london med erika för att se mcfly
December: Julafton

Sen har det ju vart en massa enskilda dagar som jag älskat också.

Kommentarer
Postat av: Erika

mcfly var ju bäst!! ;) i alla fall för mig :P

2008-12-31 @ 18:47:39
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Clöur

happy 2008, happy 2009

2009-01-01 @ 03:28:20
URL: http://manifestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0