ska försöka börja blogga...

Att försöka blogga är en sak, men att fortsätta är en helt different thing...
Men att utrycka mig för mitt tangentbord in i datorn kanske inte kommer bli så dumt. Mitt mål är i alla fall är skriva varje dag i en vecka så ska jag se hur mycket jag vill fortsatta sen.
Idag har vart en hel slapp dag tills spanskan kom på eftermiddagen!! Jag fattar absolut ingenting... Jag känner mig helt retarded när jag sitter där och knappt vet vad "Hacer" betyder.  image2MCFLY
Annars så är jag fortfarande helt beroende av mcfly! Kan man säga mer än att jag längter tills deras nya skiva kommer i mars-april??? + en europa turne??? om jag inte går på en av deras konserter kommer jag aldrig förlåta mig! Dom är verkligen fantastiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0