Glader är jag, fika, kritik, betyg och sol!

Jag är väldigt glad idag. Bara helt allmänt glad och hoppar runt och ler lite.
Skolan har vart cool idag för att vara en tisdag. Tisdagar brukar vara dom jobbigaste men idag ahr det bara vart en skön solig dag. Engelskan redovisade vi vår lilla berättelse vilket mest var en uppgift som hon gav oss för att ha nått att göra. Sen fikade vi på svenskan och gjorde ordlekar. Det var två st som hade bakat och då märkte vi hur ledsen/sur Maria blev så nästan alla sprang ner till ica och köpte var sitt kakpaket. Snacka om mycket kakor. Jag har nästan aldrig sett så mycket kakor i hela mitt liv. Eller ätit så många heller för den delen. Ett full bord med kakor och jag kanske åt upp en fjäderdel. Kanske inte riktigt så mcyket men det var väldigt många kakor som fick plats i min mage :)
Matten som följde fortsatte vi med kakorna och jag blev bara ännu mer fetare! Vi såg även en film om matte eller matematiker. Jag hängde inte riktigt med eftersom jag hade fullt upp med att äta kakor och smsa till alla människor.
Spanska läraren gjorde mig lycklig! Han gav mig inte IG! fatta att jag blev glad när han efter en lång fundering sa att han skulle sätta G...
Även den lektionen blev inte så ansträngande eftersom han pratade betyg och då fick resten leka.
På geografi lektionen pratade även Mister Magister betyg, men gav oss en uppgift som inte var så svår i början i alla fall. Sen när det blev min tur så gick jag in, satte mig på stolen med ett duns, armarna runt magen redo för att höra vad han hade att säga. Han gav mig Vg så jag blev nöjd men jag kände att jag var tvungen att få sagt min kritik.
När han pratat klart sägar jag att jag vill ge han lite kritik. Jag berättar hur jag känner om lektionerna och vad som blir fel och sånt.
Efter jag gett han min långa kritik som kändes som minuter säger han: Jag uppskattar att du vågar ge mig kritik. Det var modigt.

Så han blev alltså glad för min kritik...

Annars lyser solen hela tiden vilket gör mig glad och jag är bara på ett väldigt bra humör :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha aa jädrans så många kakor som ligger i min mage nu, men man måste ju se det på det här viset: DET VAR GRATIS!! och då är det ju klart att man äter, håller du inte med?
Väldigt roligt att du får G i spanska i alla fall! Mucho bra, om man kan skriva så... Eller som vi säger i Frankrike: très bien:)
Nu har jag i alla fall kommenterat och det ska jag fortsätta med, mycket bra mcfly låt också förresten!

Skål och godnatt
Au revior

2008-06-03 @ 17:52:49
Postat av: sw

jag har nog fårr fetma av alla kakor nu x)
heja carro kritikern!

2008-06-03 @ 20:18:30
URL: http://sofiiaw.blogg.se
Postat av: Kajsa

Gud vad glad jag blir!! Ett år utan dig i spanskan hade jag aldrig klarat. :D Du är grym!!!

2008-06-03 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0