fota, wannae be a centrum-hängare!

image94
Idag har jag inte häller gjort så mycket. Det brukar bli så tyvärr på mina lov. Men imorgon träffar jag mina underbara 4. Hem till Jenny A. och så ska jag till stan också! kul.se
Jag har faktiskt gått ner till centrum i detta is kalla vårvädret för att växla pengar. Jag hade 700 spänn i mynt här hemma. Sjukt va?!
Sen lämnade jag även tillbaka boken "syskonkärlek" av Katarina von Bredow. Den var hur bra och spännande som helst men hur jäkla äcklig. Två syskon som har sex oxh älskar varandra på ett icke syskonaktigt sätt. Men kärleken var ändå sann.
Men nu lånade jag två nya böcker från Floda Biblotek och jag ska redan börja läsa ikväll. Just nu kommer ajg inte ihåg vad de heter menm de verkade bra iallafall!
Jag har tagit lite kort idag för jag har inte haft något att göra. Blomman i köket var en av försökskaninerna, men även vägen hem från centrum.
image95

Kommentarer
Postat av: Åsa

tack. jag vet faktiskt inte säkert. kolla aldrig det. kan ju tänka mig att den kostar runt 300 hundringen. om du vill veta säkert kolla på deras hemsida.

2008-03-26 @ 22:28:53
URL: http://gemellismycken.blogg.se
Postat av: Caroline

SVAR: Ja, det komer därifrån.. :)Men man kan ju önska ;)

2008-03-27 @ 14:15:03
URL: http://www.petterssoncaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0