mys kväll med jenny

Igår var jag då och åt pizza med jenny vilket var väldigt mysigt. Vi satt och njöt på anacona av samma pizza för jag tror att vi båda är väldigt fattiga. Men måste ju spara till sommarlovet!
Vi drog senare upp til allé vår gamla skola där vi satt och gungade och sjöng sånger. Jag drog mina egna slutsatser om varför det var tänt inne i skolan vid nio.
Eller jag satt också och tänkte på en låt som jag inte kunde komma på. Det var så störande för att jag hade den på tungan. Men sen så gissade jenny sig fram vilken låt det var och då gick vi och sjöng på Sånt är livet ett tag. Mycket mysig kväll.
image215Såhär såg pizzan ut . Den är jätte god så alla måste smaka! Den har skinka, oxfile och bearnaisås och är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0