babbel

Snart någon gång så kommer bilder, videos och storyn från sthlm men det tar nog en tid att skriva om det för det hände så många roliga saker. Men medans det ska bli klart så kan jag berätta att jag känner mig väldigt sjuk och snurrig i huvudet vilket är lite jobbigt. Jag har även sett idol och jag måste bara säga att jag hoppas johan tar ut hårförlängningarna för det såg tyvärr lite tjejigt ut. För det är typ sånt hår jag vill ha xD Sant.
Men annars så älskade jag hur han gjorde johnny the rocker! Det passade honom grymt bra :)
Jag är också jätte trött och ska förmodligensova snart och ni kan nog gissa varför jag är så trött som jag är.
Jag vill också meddela en jätte söt sak som min lillasyster sa förut.
Hon gick runt och städade och dammade lite i koffes rum medans jag satt vid datorn i hans rum. När hon håller på att damma av tv:n så hör jag hur hon säger för sig själv - Nu kommer kristoffer att älska mig. xD så himla sött. Och hon går ju och säger detta ett antal gånger xD
Sötnovs

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha ;) okej, slutet var väl inte så dåligt men varför skulle han dö?! jag hatar filmer där människor måste dö i slutet! hoppas att det kommer en tvåa. speglar 2 ;)

2008-11-02 @ 15:40:38
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha okej, slutet var inte så dåligt men jag tyckte han förtjänade att leva. ;) hoppas att det kommer en tvåa. speglar 2;)

2008-11-02 @ 15:44:15
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Erika

okej det är något konstigt. mina meddelanden som jag skrivit här nyss syns inte. skrev två om mirrors, dock med två olika svar ;) jaja, det är inte hela världen... ;) undrar om detta meddelandet kommer synas :O spoooky... okej detta var ett konstigt meddelande. oj, vad många meddelande det blev i texten. tjabs

2008-11-02 @ 15:47:49
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0