nästan dödsjuk....

SJUK!
Ja, jag mår inte bra just nu...
I morse kände jag mig bara allmänt dålig och ville verkligen inte gå till skolan, så jag gick inte.
Men sen råkade jag sommna vid 12-4 och nu har jag odlat fram en dunkande huvudvärk och en ännu mer rinnande näsa. HEMSKT!!!!
Jag tror att jag ska försöka gå till skolan imorgon men om det blir för jobbigt så går jag hem!
Och nu ser jag attt sofia också är sjuk så dom 5 timmarna ute i kylan, regnet och snön i sthlm har visst satt sina spår. Men det är fortfarande värt det!:D
Fast jag måste bli frisk tills helgen för jag fyller år på fredag och så kommer tjejorna hit och sen på lördag kommer halva släkten och sen på söndag kommer resten. Alltså en riktigt kalashelg. Och jag vill ju inte gå och vara sjuk på mina kalas så jag hoppas verkligen att jag blir bättre snart! Jag älskar kalas men det hemskaste kalaset var mandas och koffes detta året då jag var så sjuk och fick ligga på mitt rum med 41 graders feber. Då trodde jag att jag skulle dö då också x)
Men jag har ju märkt nu i efterhand att det inte är dom små sakerna som dödar en :)

Kommentarer
Postat av: sofia

aw stackare, stackars oss. ja sa med till skolan imo men kommer säkert gå hem, men erkänn man mår sämst på morgonen ^^

2008-11-03 @ 16:38:24
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

aw stackare, de är synd om oss! krya på dig!

2008-11-03 @ 16:38:51
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

krya på dig!! hoppas att du mår bättre snart och du kan ju inte vara sjuk på din födelsedag! :)

2008-11-03 @ 18:23:33
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0