Dagens bästa

Min lillasyster och hennes kompis sitter ute i köket nu framför deras skolkatalog.
Dom vänder upp en sida och ska peka på den kille som dom tycker är snyggast och sen på den tjej som dom tycker xD
Och hela tiden så hör jag
- Nej, jag skulle ta honom.
- Men jag har vart ihop med honom!
- Neeeej, han är min!!!

XD
Jag tycker det låter väldigt roligt..

Och sen kom dom till lärarna och då pekar min lillasyster på en kill lärare och säger.
- Jag väljer han för han är yngst!
Jag- Han är inte yngst...
Alexandra- Jo, han är typ 29...
Jag- Skojar du med mig, han var typ 35 år när jar gick i skolan och det var typ för 10 år sen!

Sen kom vi in i en väldigt livlig disskusion om hur gamal han är x)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAH! Åh, så gjorde jag alltid förr. Det är ju jättekul ;D

2008-10-26 @ 18:28:04
URL: http://kajsakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0