daah+ spanska?

Hejs svejs!
Jag undrar i fall jag har nått att plugga men orkar inte bry mig som värst mycket. Kanske får göra klart litterär gestaltningen...
Idag så har jag haft spanska och redaktionstid. Spanska sög för jag fattade inte ett dugg om vad han snackar om... Jag kanske kan sitta och låtsas att jag fattar så kanske jag akn få godkänt.
Sen på redaktionstiden så satt vi framför datorn hela tiden och skrev på personporträtten om ettorna. Och så har jag interjuvat kajsa om sin mobil today. Mucho intressant.
Annars så gick jag och kajsa och fota lite och jag satt även och läste ur en rolig bok.
Men nu ska jag dra och lata mig fast jag behöver städa och slänga saker från mitt rum...
Men bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0