Flytta, move sen vet jag inte vad det heter på spanska..:(

Så nu orkade jag inte flytta ut mer idag utan får väl fortsätta imorgon eller nått sånt.
Men det ser typ klart ut :D Sängen är där ute så jag ska sova min första natt där ute nu.
Lite läskigt men det ska nog gå.
Nu saknas det bara en sak där ute och det är en dator, sen har jag allt... och en toalett också men det får inte räknas med, för mitt rum/stuga är inte en toa x)
Jag har:
Säng
TV
DVD
Boxer
Kylskåp
CD-spelare
så nu är det typ bara en bärbar dator som saknas... Får allt ta och köpa en snart :)
Men bye bye för nu ska jag hitta på nått annat!

Kommentarer
Postat av: sofia

fan va najs! :D

2008-09-22 @ 21:17:50
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0