hehe funny afteronoon (not/yes)

Nu på den sena dagen så har jag bärt ut lite mer saker till mitt lilla hus:)
Hållt på med Photoshop och övat spanska.
Lyssnade lite på min pappas dåliga snopp-humor.
Ja, jag vet att han är barnslig men hans humor kan vara väldigt rolig ibland!
Nu försöker jag göra mer spanska men jag fastnade här på bloggen...
Jag vill inte ha prov imorgon. Men jag får väl sätte mig längst ner i klassrummet med min stora mössa där jag gömmer alla fusklappar xD hoppas inte min spanska lärare läser detta!
Men det tror jag inte. Går han in på internet så söker han nog bara fakta om spanien x)
Nä, men nu ska jag plugga på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HATA SPANSKA!!!



men tror söern letar efter dig på internet, han vet att du inte går att lite ¨på ;D mohahaha

2008-09-25 @ 19:38:53
URL: http://kajsakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0