Patrik 1,5

Det har varit studiedag idag vilket har varit väldigt skönt!
Så jag åkte in till gbg med jenny, jb. Vi kolla lite present till lolla och sen blev det donken :)
Senare kom också eh och då drog vi bort till bion. Där visades Patrik 1,5 som var svin rolig jag satt nästan och skratta hela tiden. Det var en av dom stora biosalongerna och jag ljuger inte när jag säger att typ hela var full. Det var så kul när alla började skratta åt ett snuskigt skämt som inte sa's men man kunde antyda det typ xD
Men nu är jag lite trötter så jag funderar på att gå och lägga mig. Imorgon ska jag städa för en viktig sak... Så ajg måste vara utvilad!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: sofia

åh ja får ångest n'r jag tänker på donken... 2000 jävla kcal i mellanpommer xD lol

åh ja vill med se den jefvla filmen snart!

2008-09-20 @ 11:28:08
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0