at jbs place - movietime

Igår fick jag äntligen komma ut från huset som är fyllt med bakterier. Jag kände mig hyfsad frisk så jag gick till JB och hängde där till natten. Vi pratade och kollade på en sjuk skräck film med Snoop dogg som huvudrollsinnehavare. Bara man hör namnet snoop dogg i en film hör man hur det skriker katastrof. Det var ett sånt dåligt skådespel från han att det inte ens var läskigt. Bones hette filmen om någon vill se den! Sen såg vi även Disaster Movie som än en sånn där sjukt rolig film som Date Movie. Dem har egentligen ingen bra handling men vissa saker som händer där i är så roliga så det gör ingenting. Vi åt också god pizza och var "normala" som alltid x) Det är kul att umgås med JB.

Dance off i Disaster movie xD Så jäkla kul, speciellt vid 2.14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0