the weekend has arrived and past...end fast

Jag känner att jag fått väldigt lite gjort denna helgen...
I fredags var jag med kajsa & sarah och åt vindruvor & chips :) GOTT!
Vi kollade lite let´s dance och dem flesta sög faktiskt! Bäst var väl Laila men ingen var typ bra...Blondinbella såg mer ut som en gående barbie än en dansande barbie x)
Vi hade jätte kul i alla fall!
Sen såg jag ett tillfälle att ta det lungt eftersom min familj åkte bort igen och det händer inte så ofta ska jag säga!
Så jag har slappat!
Idag ringde jb och frågade om jag ville ta över hennes jobb på gymmet (life) i några månader medan hon ska hålla på med cabaren. Så hon skulle kolla med dom om jag kunde få passa ungarna :) Det hoppas jag att jag får. Visst har jag också mycket att göra som vanligt + FN rollspelet men deet är ju alltid bra med lite extra pengar :) Sen får man väl börja söka sommarjobb också!
Det är så mycket man måste göra!

I helgen har jag även kollat lite på last comic standing som är skitroligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Taaack! haha, eller huur! Man blir så glad när man hittar massa ursnygga grejer!

2009-01-18 @ 21:42:45
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0