MALENA ERNMAN I FINAL!!!

MALENA ERNMAN I FINAL!!!
Sverige jublar att vi för en gångs skull skickar nåt annourlunda och det funkar för oss!
Härligt att vi är i final för jag tror inte att våra stora svenska egon hade kunnat ta och förlora i semifinalen!
Det var lite nervöst men gu vad skönt det var när vi gick vidare med en gång för vi får nästan alltid sitta nervöst och vänta.
Tyvärr tyckte jag att Malenas framträndade var hemskt. Det var alldeles för mycket kör! Usch jag hade nog inte röstat på henne om jag hade vart från något annat land!
Heja Malena!



MINA TANKAR OM ALLT UNDER ESC SEMI-FINALEN

# Shirley Clamp var väldigt jobbig att lyssna på! Byt till Björkman eller Luuk!

# Ryssland ska alltid vara värst! Hostar upp 300 miljoner från ingenstans. Imopnerande!

# Vad gjorde montenegro med bara en töntig dansare på scenen? Jag menar det hade vart bättre om det typ hade vart 4 dansare eller nåt så skulle han kunde slippa vara töntig själv...

# Tjeckien gör narr av shlagerfestivalen! Usch för dem med sin "superhjälpte"

# Var det någon mer som hörde hur dåliga Schweiz var live?

# Vaddå Ryssland älskar sig själv? Gnugga sina vinster i europas ansikte!

# Finland har en bra låt men vad gjorde tjejerna? Jo, dem dansade slowmotion!

# Vitryssen är lik Runar Sörgaard!

# Elena som tävlar för Rumänien är lik Tila Tequlia!

# Tjejen som tävlar för Turkiet har en speciell röst men den hördes inte alls i refrängen

KVÄLLENS

Kvällens bästa framträdande: Israel
 Kvällens sämsta framträdande: Schweiz
Kvällens snyggaste kläder: Rumänien
Kvällens coolaste på scen: Vitryssland(endast pga den coola dansaren)
Kvällens bästa röst: Vitryssland / Island
Kvällens största diva: Turkiet/Vitryssland
Kvällens sämsta: Programledarna
Kvällens snyggaste: Killen i Greenroom!


Dem jag helst ville skulle gå vidare till final var: Sverige, Finland, Rumänien, Vitryssland, Island, Montenegro
:( Vitryssland tyckte jag skulle gå vidare, han hade ju den bästa rösten!






Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, nämen carro ;) vissa saker håller jag med om men inte allt! vitryssland är ju fett överskattade ;P & Israel wtf! Skiiitbra igår! Kan lätt komma att vinna alltihopa! & IMON E DE NORGE!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ;) & Sen, SEN E DE FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! ;) <3 ska bli såååååå kul :D

2009-05-13 @ 09:33:31
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0