fredag hos e-hoe

Fira eh och jenny igår med kladdkaka och blåbärspaj. :D gottigt!! Det var trevligt som vanligt att umgås med tjejorna!! Jag saknar de tiderna när vi sågs varje dag! men men.. .  Det började med att Jag blev lurad att Jb var sur på mig så då blev jag förbannad för jag trodde att hon inte skulle komma så, jag gick och mötte lolla och var pisssur men sen så hoppade Jb fram bakom buskarna. Fast jag kände på mig det hela tiden! HIHI
Vi kom till Eh åt och snacka! Titta på film sen nere i Ehs stora rum som jag också vill ha! fusk.se
Full of it hette filmen! så jäkla bra var den. Det var så synd om honom i början men det löste sig sen som tur va! :D
Kvällen fortsatte och jag och jenny och JB blev övertrötta och ja... Då blir det en fantastisk rolig kväll! HAHAXD man borde filma oss när vi är övertrötta så får världen se..XD Jag hade kul iallafall!
image106image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0