film med fredrik:)

Igår var jag med fredrik och hade jätte trevligt :) Vi åt pizza, lyssnade på musik, prata och kolla lite film.
Dom som inte sett A walk to remember måste bara se den. Det var den filmen vi såg. :)
Men grejen var att jag kom inte ihåg att jag hade sett filmen. Men när den kommer till den viktigast/sorgligaste scenen i hela filmen så kommer jag på att jag har sett lite på den. Jag har alltså sett den viktigast scenen i en lång film och inget mer xD det var lite kul iallafall. Sen när jag skulle hem så cyklade vi rekordfart till stationen. Det gick galet fort asså. :)
Men jag hade jätte kul :D

Kommentarer
Postat av: fredrikvarnamnet

Helt galet knäppt att du just sätt det x) :P



Herrejädrar vad fort vi cykla x) Hann inte änns ett varv i rondellen ;) haha :)



Jag hade med kanonkul! :) hitta på något snart igen? (:

2008-08-24 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0