glassigt

Hej hopp :)
Idag har vart en dag som bjudit på bra och dåliga kvaliteter.
Dom bra har vart engelska, svenska och nykomlingen - Litterär gestaltning. Jag var lite trött och ville gå hem när det skulle börja klockan halv 3 så jag såg inte fram emot det jätte mycket men det ändrades snabbt. Det vi ska göra på kursen verkar jätte kul och så är läraren jätte rolig.
Sen dom negativa sakerna idag har utan tvivel vart Naturkunskapen... Jag tycker egentligen inte att det är jätte svårt men det är bara jätte tråkigt. Och så kommer jag på mig själv på lektionen att jag slutade lyssna. Vilket inte kommer resultera posetivt när betygen kommer...

I alla fall så hade jag världens godaste middag att se fram emmot hela dagen så jag skyndade mig som bara den hemmåt.
Hemma väntade en massa ungar som firade min lillasyster och  STORA glassbyttor till carro :D Med chokladsås och strössel till. Mums

Sen nu sitter jag och väntar på Hells kitchen och är besatt av två låtar som spelas om och om igen idag. Det är:
The killers-Somebody told me
Go:audio- Made up stories
Dom spelas på last fm flitigt säger jag bara :D

men nu ska jag ta och  fixa mig lite kvällsmat för min mage ropar efter mat.
Ha det gött kött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0