IMADEIT

Jag klarade första veckan på jobbet! Jag är så glad att det äntligen är helg :) Fatta att helgerna är det ända sommarlov jag får. Men idag så jobbade jag bara till klockan 12 och då var det bara att kratta löv.

Helg är skönt och jag har haft en rolig fredag med lolla och turbo. Fan va bäst dom är.
Men nu har det blivit lite så att förra gången var jag med jenny och jenny och denna gången med turbo och lolla! Är nått jävla mellanbarn från istanbul eller vad? Men jag fattar att det är svårt för alla att få det funka samtidigt men... :( Vi har så kul alla fem... Fast jag har kul när jag bara är med 1 eller 2 också.... Men inte 3 X) (joke)
Så därför längtar jag till klädesholmen då vi alla ska åka upp och bara slappa tsm. Hoppas på fint väder. 

Men jag kan lägga upp lite bilder på dagen imorogn. Jag får väl snart gå och lägga mig och njuta av min sömn som blir den längsta på länge :)

Bye Bye 

Kommentarer
Postat av: Erika

http://www.youtube.com/watch?v=raGwshxUT9o&feature=related





Helloooo! Du måste kolla det här mcfly klippet om du inte har sett det innan! hur kul som helst! Och kolla extra noga på harry också:)

Tjabs

2008-08-07 @ 21:29:23
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0