La mys con kajs y erika

Gårdagen var väldigt trevlig men började lite jobbig. Jag vaknade nämligen vid 8 någon gång fast jag hade tänkt att jag skulle sova jätte länge. Men jag satt och kolla på Tv lite och sen så somnade jag någon gång runt 1 igen och sov fram till 4 då jag hörde telefonen ringa. Kajsa slog en pling och sen vid 19 så träffades jag, erika och kajsa i centrum och köpte lite glass och chips :) Mys
Sen så gick vi hem till mig och så kollade vi på kärlek på menyn vilket var en ganska seg film men den var la inte direkt dålig. Sen så kollade vi lite på djävulen bär prada också.
Trevlig kväll säger jag bara :)
Nu förbereder jag mig idag för en riktigt slappar dag. Bara ta det lungt lite för mig själv .)
Ha det gött Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0