La semana

okej jag börjar känna att jag blivit lite dålig på att uppdatera...Men det beror faktiskt på jobbet väldigt mycket.
Jag hinner inte, och jag är trött hela tiden och allt kan vara bajs ibland... Men jag har gjort lite olika saker denna veckan som hållt mig upptagen.
Tis: Var jag med Jb som jag itne träffat på jätte länge för hon vart borta!
Ons: åkte jag upp till tollerd och var med grabs från klassen och åt pizza/ kolla på film. Mycket mys.
Tors: Träffade jag kajsa efter jobbet. Vi bakade TYP lite x) och kollade lite film.
Idag: Har jag vart med jb i alingsås och hämtat mig id kort. Sen åt vi på donken och åkte hem till moi.

Sen för övrigt har jag jobbat svin mycket om någon vill lida med mig. Fast trots att det är svin jobbigt ibland så har denna veckan gått jätte fort och nu har jag bara en vecka kvar :D

Ha det gött hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0