cykla med tandem

Hola allihop.
Jag vet att jag har blivit dålig på att skriva men jag försöker jobba och ha ett liv samtidigt vilket kan vara lite jobbigt ibland. Men på fredag så är det min sista dag  :)
Igår så cyklade jag och Fredrik (även kallad yo gurt av mig) från lerum till floda på tandemcykel. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara men egentligen behöver jag bara sitta där och inte göra nått x)
Men han stannade här och pratade och chillade till 8 sen åkte han hem. Det känns så töntigt att säga men vi måste gå och lägga oss jätte tidigt... Om man inte gör det så kommer man vara jätte trött nästa dag på jobbet...
Idag var jag glad för jag slapp klippa gräs. Jag satt typ hela dagen och rensade typ rabatter och lite trappor. Sen fick vi ett special uppdrag utav anders och det var att skrapa med stålborste på ett staket runt en grav,. Så jobbigt och ibland märkte man ingen skillnad. Sen så hjälpte det ju inte det att det regnade väldigt ofta...

Men nu längtar jag till fredag då jag åker till klädesholmen med dom 4 underbara. Vi ska ha så kul och detta blir andra året i rad vi åker ut tillsammans. Sen kommer jag tillbaka på tisag sen börjar skolan på onsdag vilket jag fruktar. HEMSKT!!

Men jag får väl njuta av dom sista dagarnapå sommarlovet nu :)

Ha det gött hej

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha ja sant x)

2008-08-14 @ 10:23:55
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: kajsa

Åh, va kul! Vill höra om de ;D mohaha!

2008-08-14 @ 17:09:56
URL: http://kajsakristin.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hahahha oja jag var tvungen att gå hem vid åtta haah Men nu är vi fria! x) Äntligen!

2008-08-15 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0