nästsistadagenpååret

Hola
Idag har vart en riktig latardag.
Jag vaknar runt nio någon gång sätter mig och läser min bok på engelska som är super duper spännande. Jag vill berätta för hela världen vad som händer, men jag ska nog inte göra det. Sen lekte jag lite med min nya dator och skrev lite stuffs...

Vid två någon gång kom sarah hem till mig och vi pratade lite, kollade på tv och åt köttbullar & pasta :)
Najs najs!

När hon gått hem bakade jag lite pepparkakor och spelade lite nitendo med min lillasyster. Jag vann som vanligt :)
Sen har jag även kollat på Twilight...igen x) Jag älskar filmen och alla böckerna:D

P.S. Jag och sarah kom på mitt arabnamn till FN rollspelet! Carkar Carrad

/Carkar Carrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0