Twilight

I fredags så var vi på teater med klassen och jag slapp alla lektioner i skolan! Skönt :)
Synd bara att allt inte funkade som det skulle med tekniken för det hade vart ballt annars och sett slutet!

Men efter teatern drog jag och kajsa hem till henne och hennes pappas hus i gbg och åt lite macka och snacka (haha rim)
Efter en stund hemma hos henne drog vi in till nordstan där vi traskade runt och sen upp mot avenyn tror jag...
Vi bestämde oss sen för att ta spårvagenen bort mot bergakungen så vi skulle hämta ut våra biobiljetter till TWILILGHT :)
Så vi åkte ner till brunnsparken och såg att vår spårvagn inte gick för en 7 minuter så vi gick in till the body shop!
Efter ungefär 7 minuter så sa jag " jag tor det har gått 7 minuter nu"
 kajsa - nej
Men vi går ut sen och ser att spårvagnen åker utan oss!
Jag SKRATTAR högt!!!!!
HEHE och nästa gick inte för än typ 20 minuter xD
Så vi åkte åt andra hållet i stället.
Först när vi kom dit så hämtade vi ut våra biljetter och gick sen och satte oss på donken för att vänta en timma eller nått. Jag var vrålhungrig eftersom de enda jag ätit på hela dagen var mackorna hemma hos kajsa! Intressant jag vet!
Men tjugo i nio/ nio någon gång började filmen jag längtat efter att se så länge :D
Tyvärr hade jag otur igen på bion och hamnade denna gången jämte några surt stinkande hippies som satt och åt äpplen! GROSS!
I alla fall så var filmen jätte bra....Men jag skulle inte ha läst boken innan. För boken var hundra gånger bättre än filmen men det gick bra ändå. Har man läst boken innan (vilket jag verkligen rekommenderar) så känns hela filmen som en sammanfattning av boken. Men filmen var också jätte bra.
Vissa av karaktärerna i filmen hade jag inte alls tänkt mig så! Så jag fick lite chockar när vissa i filmen kom. Men det var kul för ibland visste jag precis vad dom skulle säga :)
Och killen som spelar Edward cullen i filmen ( Robert pattinson som även spelar cedric i harry potter ) var sjukt snygg som vampyr! Sjukt SNYGG säger jag bara!

Nu har jag fått låna den andra och tredje boken från emmis och jag är helt fast i den här böckerna!
Dom är så sjukt bra och absolut de bästa böckerna jag någonsin läst! Jag kan inte sluta läsa för jag måste veta vad som händer! Det är så sjukt bra och jag bär med mig boken överallt :D
 

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHA "GOD DAMN HIPPIES!!!" /southpark

och han är cpsnygg han är ju med i harry potter också! rawrrr;D

2008-12-07 @ 18:43:17
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: kajs

ÄLSKA FILMEN! och han är snyggaste killen på länge :D

2008-12-08 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0