Jul i vårt hus

Jag har blivit asddålig på att blogga och jag borde skämmas!
Så efter denna helgen som kommer ska jag börja blogga mer för jag behöver skriva av mig men jag orkar bara inte längre. Och andledningen till att jag inte kan börja nu är för att vi åker bort imorgon för att fira ännu mera jul! Jippie....Kanske...

Min jul började redan den 23 då vi öppnade julklapparna inom familjen. Någon gång vid åtta nio så var hela familjen samlad i vardagsrummet och öppnade alla julklappar som låg under granen. Jag fick en massa fina saker som Presentkort på hm, en mössa, ett halsband, kalender, ipod högtalare, spa besök ( jag ska få lite ansiktsmassage, massa behandlingar, manikyr och lite sånt ) Giutar hero world tour (wii) , wii kontroll och lite sånt :D
Det var najs :)

Sen på Julafton åkte vi till gamlemormor och käka mat med en massa släkt och öppnade lite julklappar där och hade det trevligt. Vid två någon gång åkte vi hem för då skulle pappas släktingar komma hem till oss. Där åt vi ännu mer mat och tomten kom också. Fast jag tror att tomten var lite full. När han skulle hitta vårt hus så vinglade han omkring på gatan och lös med sin lykta åt en massa olika hål xD As kul var det! Och tomten detta året var vår grannes bror som var så snäll och ställde upp. Även om det är bara rebecka som behöver en tomte så är det ändå lite mysigt. Trots att han var ltie full xD

Det var i alla fall en trevlig julafton och mer jul kommer det.

Idag har vi alla bara legat hemma och latat oss men imorgon bär det av till älvsered där mer jul ska firas med ännu mera släkt och ännu mera mat och paket :D:D:D

Under nu på lovet har jag även kollat på en hel del film som jag rekomenderar.
Stepbrothers
Twilight (igen x)
Another cinderella story
Sex and the city
What happens in vegas
 
Det var någon mer som jag inte komemr ihåg just nu men den var säkert också bra :)
Nu ska jag sätta mig och skriva lite andra saker och hoppas det blir bra...
GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0