böckerna

Jag känner för att sova men jag tillåter mig själv inte det.
Det är så mycket jag måste göra innan jag ska sova så jag kan bara inte lägga huvudet på kudden och sova.
Jag måste slå in julklappar, duscha, äta kvällsmat, se greys och dirty sexy money, städa, plugga och säkert något mer som jag inte kommer ihåg just nu. Och innan jag somnar vill jag gärna hinna läsa min bok lite till för jag slutade vid ett sånt spännande slut!
Och jag råkade fastna lite i min bok förut när jag tänkte att jag inte behövde göra så mycket idag.
Jag började typ läsa vid fem någon gång sen kom jag på att jag hade lite och göra så jag slutade läsa halv åtta... Alltså två och en halv timmas läsning för mig :) Det var mys och några hundra sidor blev väl lästa.
Jag kunde inte hjälpa det för jag har verklige satt mig in i den bokens värld och jag bara väntar på mer svar och vad som händer next :D

Jag tjötar mycket om böckerna men dom är bara så jäkla bra :D

Jag har läst den första och den andra så nu är jag på den tredje. Och så hoppas jag att jag får den fjärde i julklapp :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dig om att det är skit bra. Har iofs bara läst lite i boken men filmen var jättebra. Mums på det.

2008-12-17 @ 21:04:22
URL: http://autumnismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0