Hemligheten avslöjas!!!

Okej detta är min hemlighet som jag har hållit sen 14/2
Det kanske inte är så många som läser eller bryr sig, men iallafall.
I Göteborg har affären Rut m.fl. haft en dikttävling, och jag VANN!!
Det är som som bara inte händer. Det var jätte många som var med och tävlade och just jag vann! Det hade man aldrig kunnat tro. Det var även en av dom dåligaste dikterna jag någonsin hade skrivit. Jag älskar att skriva dikter och dikten till rut skrev jag ner på ungefär 3 sekunder. :) Dom andra dikterna var mycket bättre än min, men smart som jag var blandade jag i affärens namn i dikten XD
Jag vann biobiljetter för 600 spänn för och 500 kr att köpa kläder för i affären + att jag fick en stylist som visade kläder och hjälpte mig att fixa olika outfits! Stylisten tog även kort på mig med kläderna på. Det var en superkul dag och jag köpte ett brett skärp, en rutig KLING klänning, en väst och ett linne från nümph
Dom lade upp några bilder på deras hemsida och dikten.
image39
Tyvärr vill jag inte lägga ut min dikt för att den är så otroligt dålig, men om ni vill läsa den så kan ni gå in på Rut m.fl. hemsida!

Kommentarer
Postat av: Lisa tenfält

HAHAHHA.,..VA KUUL!!!

då kan du ju använda biljetterna på söndag :P...ska vi gå på vip ?? :O...

2008-02-27 @ 14:55:34
Postat av: Lisa tenfält

fast jag betalar så klart min isf :P :P

2008-02-27 @ 18:52:46
Postat av: sofia

GRATTIS.
du är fan diktkungen.
men sa du att du visste hur man ändrar alla kodmallar och shiet?
kan inte du visa mig i skolan nån dag ? (A)

2008-03-02 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0