klipp klipp

Ännu en dag inne i stan! Idag hade jag trevligt med sofia och erika i stan, för vi var nämligen och färgade håret hos Tagi. Det var trevligt men det blev inte en jätte stor förändring på mitt hår, men lite ljusare blev det! :) Jag ska fortsätta färga ljusare så att det blir ljust och fint till sommaren :D Och hos frisören gjorde dom lockar på mig fast det ser ungefär ut som dom lockarna jag har på riktigt. Jag lägger upp bild på det senare. Men det var mys att sitta och bli ompysslad i några timmar. Även om hon som "skulle" färga mitt hår inte hade en aning hur man gjorde, så fick hennes lärare hoppa in. Men det var roligt att göra det så det måste jag göra mer gånger! Sen kom kajsa till mig, och det var också en massa mys! Vi kolla på Final destination uppe i rebeckas rum och åt chips och drack cola. Sen sela vi kort lite mecd alex2 och ja.... det gick som det gick. 

Jag ska börja med dagens fras( något som vart roligt, eller upprepats, eller bara nått helt allmänt) : Jag tar en Kex Choklad för att jag är go och glad Kex Choklad! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0