HAHAHHAHAH

Ohhh my gosh!!!!!!!XD
Jag trodde aldrig jag skulle skratta åt en video på youtube så här mycket, när jag sitter själv nere i en mörk källare.
Jag börja skratta, så jag började gråta, så jag fick ont i magen. OHH MY GOSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!alla som vill ha sig ett gott skratt borde kolla på denna videon. 2007 gjorde mcfly en tävlig om att fansen skulle få göra en video till en av deras låtar. Sen skulle man ladda upp videon på en sida så skulle dom välja vilken dom tyckte skulle vinna. Tyvärr tror jag inte att den här vann men jäkligt bra va den!

http://www.youtube.com/watch?v=dP22XanSnpU

Gå in och kolla på den! Det är två tjejer som sjunger Transylvania och det är speciellt kul vid 00.30 XD

Kommentarer
Postat av: Fridah

**hehe det kan jag hjälpa dig med tror jag.. adda min msn. [email protected]! kram

2008-01-11 @ 18:23:33
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Lisa tenfält

Haha...de e ännu roligare på 0.40 XD

2008-01-23 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0