Jag blir GALEN!!!

Nu är det så här att detta året måste jag se Mcfly live! Det är en av sakerna jag måste göra detta året. och för att uppnå det måste jag vara mer bestämd! Jag ska vara sur och förbannad och olycklig om pappa inte släpper iväg mig till england så jag kan få se dom live. Jag ska vara sur på han tills jag FÅR min vilja igenom. Jag kanske drar till med den där tjecka tonårs repliken "Då går jag och tar livet av mig" och rusar bölande ut där ifrån" hahahah gitevis kommer jag inte att göra det men pappa vill nog inte se mig ledsen. Men det kanske är dags för mig att börja bestämma själv och bryta mig ifrån pappa och bli mer självständig! Fast i och för sig så har han sagt att jag får åka men man vet aldrig om han pratar allvar, så jag frågade igen nästa dag och då sa han att jag fick tjäna mina egna pengar. Så....... nu blir det att skaffa fram pengar........öööö ja det tar vi en annan gång.
image13 MCFLY

Jag har nog kommit på ett till mål detta året! och det lyder:
"Jag ska bli diktatorn över mitt liv"

Jag måste kunna växa själv och bli min egna individ.

Kommentarer
Postat av: atena

hejsan! när du är inne på youtube och kollar på ett klipp så finns där en länk och en embeded något.. som är den andra länken, kopiera den och i bloggen så lägger du in den länken i HTML som kommer upp när du klickat på den lilla knappen där det står HTML :) när du skriver ett nytt inlägg liksom.
hoppas att du förstår min dåliga förklaring :) kram!

2008-01-13 @ 18:00:27
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0