Brus spring sten

Hejsan svejsan!
Det är så vart att man inte ens orkar förklara hur varmt det är. Men skriva funkar:) det varmast jag såg idag i solen var att det var 36,9 grader och det är helt sjukt varmt. Jag kan knappt fatta varför det är så varmt... men jag fattar :)
Gårdagen spenderades med girlsen Erika, sofia, sofia, clara, kajsa, sara :) Tror inte att jag glömde någon nu...
Vi hade i alla fall jätte trevligt när vi satt upp på ett berg/kulle i göteborg och hörde basen från brus spring-sten <-- vilket är hans nya namn. Vi fikade och pratade och hade det trevligt och hade en förmåga att kasta saker omkring XD Mycket trevligt hade jag och jag kan lägga in bilder någon annan gång.
Jag kan berätta att det var jätte kul när vi gick på fel spårvagn i början och började åka mot bergsjön tror jag.
Vi fick hoppa av vid nästa station som låg ungefär 10 minuter bort och snabbt springa till spårvagnen tillbaka.... Mucho kul!

Idag var jag med erika i den fina staden göteborg och kollade in utbudet ( hoppas lars är stolt att jag fortfarande kommer ihåg lite samhäll! x) ) i nordstan...
Erika köpte en massa fina saker och jag köpte nada för en gång skull.
Det har vart en mycket trevlig dag även om det är så varmt så jag tror jag dör!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, "ÅH! HÅKAN HELLSTRÖM!" och så går sofia på spårvagnen... HAHAHAH xD

ja de va mkt trevligt.

och det är svårt att topppa erikas kommentarer. men du ör bra endå ;) haha, pöss

2008-07-05 @ 23:02:40
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha asaballt asså!:O woohoo

Vi får ta och ta fel spårvagn någon gång igen! Det var ju trevligt:) Jaa, då kan vi ta en spårvagn där det står Brus Springsten! Undrar vart vi skulle komma då...

See ya man

Bajsbajs

2008-07-06 @ 12:11:36
Postat av: Sofia

NEJ MEN SÅ VA DET INTE. Erika sa såhär: NU KOMMER DEN. Jag bah, oh va bra jag går på först. Så det va erikas fel, så alla vet ;)

2008-07-10 @ 09:42:23
URL: http://sofiamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0