Dagen kortfattat

Idag var jag på kalas hos min kusin fredrik som hade fyllt 11 år.
Congratz till han!!
Sen fyller Ann-charlotte år idag så vi åt lite tårta och bullar när vi kom hem.
Men Nu sitter jag här med världens huvudvärk och kollar på pcd och lyssnar på mcfly. Jag älskar deras nya låtar och jag måste beställa skivan snart. Jag tror att för dom som vill börja lyssna på Mcfly ska lyssna på dom nya låtarna och sen jobba sig neråt. Då blir man fast. :)
Det är så jäkla varmt ute och det är bra för jag har väntat på värmen länge. Och snart börjar jag jobba på lerums kyrkogård och då hoppas jag att det inte är för varmt men ändå lagom.
Jag är lite nervös för att börja jobba där men jag försöker ändå se det posetivt!
Men nu lir det åter till Tv:N :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0