EMD på liseberg

Idag har jag vart med sarah på liseberg i detta hemska göteborgs vädret. Det började med en tur upp till burgerking för att äta oss mätta på väldigt starka kycklingvingar. Men det var nått av det godaste jag ätit på länge. Sen gick vi och spelade lite och jag vann på twist hjulet en liten påse som vi tog med och satte oss vid stora scenen. Sen efter två timmar av sol och regn så kommer E.M.D upp på scenen och alla blev som galningar. Fast jag och sarah tyckte dom nog mest var snygga XD
I alla fall började det regna och alla tog upp sina blå regn ponchos utom jag och sarah som satt och blev jätte blöta. Det var inte så jätte trevligt att sitta kall och jätte frusen. Men sen i slutet så kom dom igång och sjöng jennie let me love you och då reste vi på oss och det blev lite ös i den halvgamla/halvunga publiken.
Men trots regnet så var det en mycket trevlig dag!
P.S jag och sarah satt på andra raden och verkade som deras största fans! Men det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0