Everybody knows VS One for the radio

Här är två av Mcflys nya låtar som är jätte grymma båda två. One for the radio ...den som är längst ner är den som är den nya singeln men jag tror att jag gillar everybody knows alltså den första videon mer och vill att den ska vara singeln istället. Men avgör själv! Och dom som gillar dannys skratt (erika&sofia)  ska kolla i slutet på den första videon som jag lagt upp här. Dannys skratt är fan det bästa i hela världen. 
 
       
                                           VS



Kommentarer
Postat av: sw

hahahahaha danny är <3 och alla andra med.

och låtarna är grymma. jag är så avundsjuk på eran londinresa xD

PUSS

2008-07-09 @ 11:22:00
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

Hahaha hans skratt kan man dö av!:) Jag måste nog hålla med dig, jag gillar nog Everybody knows mest. Men One fot the radio kommer inte långt efter! Deras album kommer bli helt fantastiskt:)

Adjökenz

2008-07-09 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0