fegis carro

Jag är hemma själv nu men vågar inte gå och lägga mig. Fråga mig inte varför men jag vågar bara inte gå och lägga mig så troligtvis blir det en lång natt för mig.
Jag har gjort en massa saker för att hålla mig uppe och just nu sitter jag och kollar på min mcfly dvd somär jätte bra :)
Förut så höll jag på att smörja in min hud med en massa ansikts saker. Det var någon sorts skrubb/kräm med havs salt som verkade bra. Och så använde jag någon sorts fuktigthets kräm från ACO som har min hy mycket fuktigare. Sen så har jag hållt på med mitt hår och plattat, satt upp i olika frisyrer, funderat på om jag skulle våga testa att färga mitt hår själv. Sen har jag kolat på Tv och film och ätit kvällsmat. 
så nu får jag se vad jag gör resten av natten :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0