Första dagen på jobbet

Hola
Yo esta död!
Jag har plockat vissna blommor från gravar för idag var första dagen på jobbet.
Och jag säger bara att det kanske inte verkar så jobbigt men efter 9 timmar så önskar du nästan att du låg i graven man plockar blommor från. Skoja bara X)
Men jag säger bara att jag har aldrig haft så ont i huvudet eller i benen. Men jag tänker bara på mcfly resan att jag måste tjäna pengar och då klarar jag lätt 3 veckor.
Men en sak som förvånade mig var att amanda och jenny sa att man blev helt slut efter att ha jobbat i en dag och jag trodde inte på dom. Jag menar hur svårt kan det vara att fixa lite trädgårdsarbete? men det är fan det jävligast jag gjort. böja mig upp och ner, gå fram och tillbaka och aa jätte mycket mer.

För övrigt så kom jag hem från Älvsered igår och det var mycket trevlig där och mycket folk. Och jag badade även för första gången på året. Men det tog ett tag innan jag kom i. Fast andra gången var jag först i och bara slängde mig ner i vattnet.

Hehe jag ska bara meddela att jag kommer gå och lägga mig jätte tidigt idag för jag är cool XD
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Yoyoyo mannen;)

Haha det var roligt det du skrev om att du ville lägga dig i graven haha:) moy moy funny!

Jag har kommit på några fler alla barnen historier, nu får du höra här:



Alla barnen hade leksaker

Utan Linda

Hon hade bara sin binda



Alla barnen hade kompisar

Utan Kalle

Han hade bara sin balle



Alla barnen kunde prata flytande svenska

Utan Sara

Hon kunde bara säga bara



Alla barnen hade damp

Utan Erika

Hon satt bara och fika

(Den kom min vän Cissi på)



Jaja, hoppas att du har fått dig ett gott skratt efter en jobbig dag på jobbet!:)



Adjökenz

2008-07-28 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0