ge mig tips om ämnen att skriva om

Hejsan alla som vill läsa.
Jag sitter och har jätte tråkigt med förldrarnas stora bärbara dator i mitt knä. Har någon gjort nått kul idag?
Det är så tråkigt att det regnar hela tiden för det finns inte lika mycket man kan göra då.
Just nu sitter jag och lyssnar på mcfly eftersom det är det bästa bandet i hela världen. Och ja jag vet att jag har en förmåga om att prata väldigt mycket om dom. Men jag kan icke sluta för dom är ju helt fantastiska! förhoppningsvis så kommer jag se dom i london den 27 november och kommer då varfa den lyckligaste människan i världen.
Just nu sitter jag och lyssnar på The heart never lies som är så sorglig och helt underbar att lyssna på.

Jag börjar ta slut på samtalsämnen att prata om så kan inte någon skriva en liten kommentar med ett ämne som jag kan skriva om. Det får vara precis vad som helst så skriver jag ihop en liten text om vad jag tycker om ämnet.

Jag har allvarligt bara två saker planerade för resten av sommaren. Och det är att jag ska sommarjobba den 28-15 aug sen så åker jag iväg till klädesholmen med tjejorna den 15-19 aug sen börjar skolan. JAG VILL HA SAKER ATT GÖRA!

Sen funderar jag på att börja skriva en bok snart... Det är bara att jag inte vet vad den ska handla om.
Det var väl det jag ville säga för stunden.
Ha det gött hej.


Kommentarer
Postat av: sw

Ja tycker du skriver bra som du gör.

och ja vill med skriva en bok. men har varken fantasi eller ork.

och jag är fett avundsjuk på er. Mcfly i london. Se danny på riktigt drooooool

aja, ha de bäst" pussi

2008-07-08 @ 20:20:50
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill att du Caroline ska veta att din blogg är mycket bra! Och jag har kommit på en till grej du ska göra i sommar: Vi ska planera och beställa McFly biljetter och hotell+ flygresan! Wooohooooo bah:) Den 19:e och 20:e smäller det, ya man.

Jag tycker också att det är roligt att läsa när du skriver om McFly, för det är ju bara så, dom är bäst! Haha;)



Ha det bra och så ses vi snart mannen!

2008-07-08 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0