gött kött

Hola!
Tack erika och sofia för era kommentarer som jag fick det är alltid kul att ni kommenterar så bra som ni gör!

I alla fall så åkte min familj till estland idag!! WHOOO nästan hela huset för mig själv!!
Amanda är hemma men det får väl inte göra något...
Idag ska jag i alla fall träffa jenny A och jenny B... HAHHA va roligt det ser ut när man skriver det men jag ska i alla fall träffa tjejorna som heter jennyA och jennyB  XD

Och så kan jag medela till dom som vill veta att min kväll inte blev så misslyckad som jag trott. Träffade jenny på kvällen så vi köpte lite kladdkaka och satte oss och kollade på den otecknade peter pan och satte oss och spelade frida tidningens hunk memorey. Det var kul.

So long so far :) Ciao

Kommentarer
Postat av: sw

du kan va bra kommenterare /BF wannabe

<3

2008-07-09 @ 11:23:49
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0