hemsk natt

Hallo...
Jag har haft en hemsk natt. Jag kunde inte sova och somnade inte för en runt fyra. Det var hemskt för jag gick och lade mig någon gång kvart över tolv för att jag kände mig trött, men sen när jag kom in i mitt rum och slängde mig på sängen kunde jag inte sova. Jag gjorde en massa saker för att bli trött men jag blev aldrig det.
Det jag gjorde för att trötta ut mig var:
Träningsövningar-situps, armhävningar, mina ryggövningar
Läsa bok- Ps i love you
Lyssna på musik
Titta på film på min ipod- American pie naked mile. Fast batteriet tog slut efter ungefär en timma in i filmen
Titta i skolkatalogen
Testade kläder

Tränade på att bli vig

Sen så lade jag mig i fotändan på sägen och somnade direkt!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Ps i love you är sjukt bra!

2008-07-12 @ 14:26:26
URL: http://eatdirt.blogg.se/
Postat av: ANNA

Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus. com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-12 @ 14:27:30
Postat av: Erika

Oj då, det var inte bra. Men så blir det ibland... Men vet du vad som är bra? McFly släpper sina biljetter snart! Woohooo;)

Vill du höra några fräckisar? Nu få du göra det i alla fall:

Alla barnen hade vita byxor

Utan Linda

Hon hade ingen binda



Alla barnen åt hamburgare

Utom Conny

Det var hans ponny



Alla barnen plockade en blomma

Utom Jöns

Han plockade höns



Alla barnen satt och metade

Utom Göte

Han var flöte



Alla barnen drack saft

Utom Bull

Han var full



Sån humor har jag. Tycker du dom var roliga?:) Det finns ju en massa flera men dessa var bland de roligare av dom. Du behöver inte tycka att dom är roliga, jag var bara tvungen att visa dom för någon. :)

Tjabs

2008-07-12 @ 15:34:54
Postat av: Anonym

det där med att träna på att bli vig brukar jag göra när jag har så sjukt tråkigt haha

2008-07-13 @ 16:20:19
URL: http://jonnab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0