Hola

Hola!
En ny vecka på sommarlovet som inte vart så sommrigt. Jag gör så här att i slutet av sommaren så lägger jag in en massa bilder så får ni se hur min sommar har vart. Men nu får man bara läsa om den.
Jag vill också medela att mcfly släpper sina biljetter till turnen i höst!!! :D Whoo jag är super glad över det och jag måste bara se konserten i london.
Och snart släpps även deras nya album som jag bara måste ha fast jag har knappt några pengar... Men en så länge nöjer jag mig med den här låten och denna videon. ONE FOR THE RADIO

http://www.youtube.com/watch?v=-5X3Tuj2bhY

Låten är grym, videon är as rolig och dom är super snygga.
Jag kommer bli jätte ledsen om jag inte är på konserten den 27november i london med erika.

Kommentarer
Postat av: Erika

Var bara lugn, vi kommer att komma dit och ha det as roligt!!!:) Vi får som sagt ta och ses snart, har hittat lite info om flyg och hotell och sånt! Adjökenz

2008-07-01 @ 17:08:31
Postat av: sw

jag är avundsjuk som en bajs.

och ja, dom är väldigt snygga. särskilt danny DROOOOOOOOOOL

haha pöss

2008-07-01 @ 17:25:12
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0